torsdag, september 10

hey... sing halleluja!

Solen skiner och det är varmt som en sval sommardag. Mmm, jätteskönt. Jag kunde gå hem efter halvtid på jobbet idag. Halleluja!
Men sen skiter det sig. För ungefär precis 1 år och 5 månader sedan skickades en remiss till Akademiska sjukhuset, tillika univesitetssjukhus, ortopedavdelningen. I dag fick jag en lapp i brevlådan där jag upplystes om att de hade skickat min remiss vidare till Nacka Närsjukhus! Nära för vem? Jag vet var Nacka ligger, jorå, men det är väl också allt. Sen... om i fall, de tänker operera eller så, ska jag kanske inte bli förvånad om operationsbordet finns tillgängligt i Överkalix eller varför inte i Prag. Man skulle ju få sightsing på köpet i alla fall. Jag vet på ett ungefär var dessa platser också ligger.  3 månaders vårdgaranti var det visst. I say sing, sing... halleluja...

3 kommentarer:

Beatrix Vnunk sa...

Kanske ett sjukhus på Maldiverna? Det vore något. Jag kan följa med som...eeh...stödperson? Kroppsterapeut? Ledsagare? Förkläde?
Till Nacka får du ta dig själv:p

retrostuff sa...

Jag förstod det. Nacka by day helt renons på ledsagare. Suck.

Beatrix Vnunk sa...

Näää...förlåt, det är klart jag följer med till Nacka:)