onsdag, september 30

äntligen!

Äntligen har jag kommit fram i kön! Nacka Närsjukhhus ligger förmodligen i Nacka? Skulle jag tro. Hur man tar sig dit är väl en annan fråga, först i kön alldeles snart i alla fall (23/11)! Fast det är konstigt att de undrar över om det finns några röntgenplåtar, och i så fall, var de finns. Skickar alltså Ackissjukhuset iväg remisser utan att skicka med relevant info? Konstigt. Sen vet man ju inte vad de säger i Nacka, kan de operera eller säger de att jag ska ta körkort för rullstol? 
Någon doktor sa någon gång att det inte går att operera. Det är också konstigt. Här kan man byta ut hjärtan och höftkulor, men man kan inte operera bort mina klor! Halvtiden funkar och jag stålsätter mig och cyklar hem, trots högar, buntar och travar. Ja, och eleverna som tycker att det är konstigt att jag inte är ”på deras lektioner” när jag är på andras. Suck. Jag har dessutom försökt hitta en ”crawlkurs”. För barn finns det i alla fall! Borde bli skojigare att simma, lite mer utmaning än att bara ligga och trängas i motionsrännan med tanter som ligger i bredd och pratar. 

Inga kommentarer: