lördag, januari 29

min man lokföraren

Allvarligt talat är väl ett arbetsrum ett rum som finns istället för de forna källarna eller garagen? För män alltså. Jag hade nog närmast tänkt på att flytta in datorer, ja, och min egen ”garageverksamhet”, syverksta´n. Jag har släpat, målat, fixat... och mitt i alla sladdar och tyghögar kommer mannen i mitt liv på att han ska bygga en tågbana a´la enormus därinne. Klart han ska ha ett eget bygge, men kan han kanske måla lite då?

Ps. Tåg är redan beställda från England.

5 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

hihi, snart kommer reagge-festivalen att pågå där inne! Så himla kul arbetsrum! LOL

retrostuff sa...

Oj, hemska tanke om det kommer in en cd-spelare med surround system också!

Aleisa Ribalta sa...

nej, det är ju kul, trampa på symaskin och sjung: "no, woman no cry", glöm inte huvud, såhär upp and down, det är ju viktigt det!

my sa...

Aleisa:
Jag börjar öva redan idag... fast jag lyssnar på The Skatelites från Jamaica. Svårt att få till huvudrörelserna till trampet bara ;)

Aleisa Ribalta sa...

Då ska du få se en video jag skickar dig via mejl, LOL