fredag, februari 12

det bästa med att vara jag


Det bästa med att vara jag är väl just att jag är jag. Ha-ha efter min smärtkurs är jag numer en ny My. Det ni! Jag har sagt nej med eftertryck på jobbet... vilket visade sig mindre svårt än jag trodde. Dessutom får jag sportlov efter en veckas arbete.
Det bästa med att vara jag i mina bloggar är att jag inte behöver ha underbyggda argument. Jag får tycka precis vad jag vill. Jag får till och med känna vad jag vill. Mina strategier behöver inte gå att förstå. Tryckfrihet och åsiktsfrihet är fantastiskt. Mina mål behöver inte vara mätbara. Vad har nu lett till detta? Jo, jag har bara påpekat att jag inte är en person med ett snarlikt namn. Ett rätt snällt påpekande dessutom. Det bästa med att vara jag är att jag kan säga precis vad jag vill. Andra får tycka precis det de vill. Det är deras rätt. 

3 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Precis, det är det jag menar!

michanek sa...

Var det en bra kurs, trots allt?

Re-dizain sa...

härligt uttryckt:)