måndag, mars 8

misskött

Min blogg blir mer och mer misskött. Jag skyller på allt från tidsbrist till att det bara är OS och Vasalopp på TV. Jag har köpt en ny mobil i alla fall. Gullat med mina stora barn, börjat jobba heltid, fått rolig förfrågning från Signerat.se samt försökt gå på toa med min nya mobil.
Det senare är helt sjukt. Ibland behöver man gå på toa akut även när man är på shoppingtur. Rusar ner till en toa i city, väl där har jag ingen femkrona. Fast då ser jag att man kan skicka ett sms, få en kod och sedan dras 5 spänn på mobilräkningen. Skyndsamt sms:ar jag... fast jag befann mig i källarvåning så min mobil hade ingen täckning där nere nere i underjorden. Smart tänkt.

2 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

o då tycker jag att man ska ha en potta i sin väska, hahaha, man bär så mycket i, att något mer skadar inte, och löser akutbehöv. tänk om de nya mobil comer med en minidigital potta "incorporated". HELT SJUK!

knas sa...

Grattis till signerat.se!
Var precis inne och kikade, vill gärna se dina saker där i framtiden :)