tisdag, augusti 5

utmaning?

Hm, allvarligt talat... är inte detta en typ av kedjebrev? Tror inte jag känner tre bloggare som inte redan är utmanade, möjligen en till.
Dessvärre tror jag inte mina egenheter är speciellt konstiga, de konstiga sakerna känner de flesta till. Redan. 
Men, ok, vi skyller på mig själv såklart!
Sex rätt vanligt, underliga saker om mig:

1. Har tillsammans med min mor haft springnota i grekland, fast inte med flit.

2. Älskar, precis som Liza, alla slags hopskruvningssaker från IKEA.

3. Har jobbat på glashytta, med ambition att bli glasblåsare.

4. Klämmer gärna porisar och finnar på både ungdomar och man. Ja, det håller jag med om att det är rätt underligt. Dra ut stickor ur fingrar och händer är också en specialitet jag har.

5. Hela min garderob är ett under av ordning. Alla svarta saker hänger för sig, svarta tröjor ligger hopvikta under och svarta byxor hopvikta över, efter svart följer blått, grönt, beige, orange, rosa och vitt. En gammal yrkesskada skulle jag tro.

6. Jag har aldrig varit på en konsert i hela mitt liv. Men, på torsdag ska jag vid mogen ålder äntra reaggefestivalen. Räknas det?

Jag utmanar Julia, Kentsson och Sophie

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ”tagna" ska skriva sex saker om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.





6 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

skylla på på mig!?
Jag har väl inte ens utmanat dig?

Jag såg att rose också hade skyllt på mig. Ni får känna er fria att låta bli. Jag fortsatte för att jag var uppriktigt nyfiken på rose, göran och lite.
Alla andra får fritt göra som de vill.

*surar*

my sa...

#ler# nä, sura inte. Det var apselut inte meningen. Sorry.
Jag skyller härmed på min egen lust att försöka tänka till om mig själv!

TORGNYSDOTTER sa...

okejdå. Slutsurat.
Jag har ett projekt på gång åt oss. Tro det eller ej :-D

li.te sa...

Festivaler räknas! Hu vad läskigt dra ut stickor på andra...

Rasande Rose sa...

Jag bara skoja jag med ju. Jag gör ju sånt med glädje när det kommer från dej Torgny jö *smöra och fladdra med ögonfransarna* :)
Dessutom ÄR det roligt och läsa vad alla skriver.Det är roligt och komma folk lite inpå skinnet;)

TORGNYSDOTTER sa...

rose: mitt barn, du är förlåten:-D