måndag, juli 28

rutan&sci

7 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

men äntligen! Kan du skicka över en till mig? Du har ju två *huvudet på sne*

my sa...

Ja, visst är de söta? Är du här en tidig morgon, (vid 4.30-5.00) och om Sci vrålar loss i morgoncresendo är risken överhängande att gäster kan bli med katt. Katternas syster ska snart få en kull. Så du vet.

Och, nej, det enda vilda igår var kryddningen på kycklingrätten.
”Vilt kryddat kycklingbröst...”
Vi riktigt såg hur kocken slängde kryddor i vild affekt på kycklingarna. :)

Colette van Luik sa...

Dina katter är så coola! Vilka snyggingar! Och bilden på den som ligger på rygg i ett tidigare inlägg är hysteriskt kul!

my sa...

Ja, de är så mysiga... vi fattar inte riktigt varför vi inte skaffat katter för länge sen.
Han på rygg heter Pussel, han såg allvarligt talat, inte riktigt levande ut när han sov. Första gången jag såg honom i ryggläge var jag tvungen att kolla så han andades.

li.te sa...

Häftiga katter. Har precis denna vecka kommit att bli mera kattmänniska. Har alltid haft hund i livet och kanske varit lite enkelspårigt inriktad. Men fattar att man kan gilla både och lixom.

my sa...

Det häftiga med dem är att de är typ som knähundar, fast man slipper gå ut och rasta dem :-).

li.te sa...

alltså här får du en bloggutmaning av mig. kolla min blogg. liza