onsdag, juli 2

100 jämt


... ja, må ja leva eller som barnen sjöng när de var små...  jag målar lera, jag målar lera! 
I hundrade åååår!
100 inlägg i bloggen, det trodde jag aldrig när jag började. Det vill jag ge mig själv en klapp på axeln för. Det har dessutom varit kul hela vägen.
Jag vill även fira att uppsatsen är ivägskickad med snigelpost för arkivering idag. Fan vad stolt jag känner mig! Fast det har inte varit lika kul hela tiden. 
I dag har jag även beställt en sista-minutenresa, eftersom stövelteorin bara funkar i teorin inte praktiken, till mig själv och mina mysiga barn. På lördag åker vi till... hm, det var just det, någonstans i Turkland, tror jag... fast jag gillar att inte veta helt 100.
Lite av tjusningen är att bara hamna någonstans. Att åka med Frans och Disa känns jättehärligt. Bara vi. Inte massor av andra. Bara få rå om dem till 100%.
Så nu laddar jag för nästa 100 inlägg, övningskörning och alla andra 100 saker som jag vill göra. 


2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

GRATTIS!
Till allt. Du glömmer inte att peta in en dejt med mig hoppas jag. Jag hade tänkt mig vin hemma hos dig och katterna. Pax för disas rum!

my sa...

Paxat och klart!
Hemma igen den 12:e.

Ps. Jag vet numer vem det var jag skrev ”Deal” till :)