torsdag, juli 17

fri... tid

Fritid. Read my lipps, f r i t i d. Fritidshus, fritidskläder, fritidssysselsättning... helt plötsligt har jag massor med tid. Det är en konstig och främmande känsla. Icke desto mindre angenäm.
Semesterresa och inlämnad, färdigskriven uppsats har fått min annars rätt fladdriga vardag att halka ner massor av pinnhål på måstestegen. Helt fantastiskt skön känsla. Nu är jag hos mamma och gör ingenting annat än läser deckare, löser korsord och målar akvareller. Jag känner mig så himla fri! Jepp.

Snart ska väl ändå bokprojektet igång... eller hur Anna-Sara? Det måste väl i alla fall vara någon mening med all denna fria tid?

1 kommentar:

TORGNYSDOTTER sa...

jag ska bara fixa lite fri tid och nyktra till. Snart så.

Känn dig tvungen att redovisa för det du målar. Det är en order.