måndag, februari 23

så skön söndag

Ja, idag är det idag, men igår var det söndag. Idag har jag börjat jobba. Helt OK. Kul att träffa eleverna. Faktiskt. Jag gnäller en del över mitt jobb, men sanningen är väl den, att det egentligen är rätt kul. I lagom dos.
I går var jag på Skaris, med Anna-Sara och blev bjuden på brunch. Fantastisk utsikt, fantastisk buffé och härligt sällskap! 
Olle tutade till och med i mig att jag hade något bra på gång! Asch då! #skrap och slammer med foten#
Fast kul. Såklart. 
Kanske dags att ta mig själv på allvar?
(trots att jag bor i en stad befolkad av inavel, (mamma från Närke, pappa från Gästrikland) och ickeesteter). 

3 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

Ja, det är dags nu! Faktiskt.
Tack för en fin söndag.

Udda Persson sa...

Ja My du vet Olle är bra på att spå, så nu så.Grattis

my sa...

Det verkar så... kuligt.