söndag, mars 1

ny hall

I går skulle jag köpa färg, det ena ger liksom det andra... soffan som är ny, var lägre och vi måste skruva mer och ta bort hyllor och sätta upp lampor... ja, å, därför behövdes spackel och färg. Hm, nu är ju jag inte av den där sorten som planerar allt så noga. Därför blev det en massa tapetrullar, också. Till Frans och Disas rum, samt till hallen. Jag vet inte riktigt när jag ska göra allt, men det är väl som med mina tyger, en dag kommer de till användning. Typ. 
     Ja, så idag var det bara att sätta igång och skruva ner saker och sätta upp tapeter. Skruva upp allt igen och nu är det i alla fall klart i hallen. Ackompanjerad av Vasaloppet på TV gick det riktigt bra. Hallen känns ny och större. Fast nu måste jag leta i mina gömmor efter en mer matchande lampskärm!

4 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

Bilder?

my sa...

Nä, kom hit i stället!
Jag vet inte om det blev exakt så som jag tänkte. Ah, du vet? Grejer som inte passar längre, åh så måste man fortsätta för att få ihop allt... är det någon som vet, så är det du. Visst?

Carolina Sins sa...

Hej, hej!
Hittade precis din blogg här!

Hoppas allt är bra och titta gärna förbi på min blogg också!

Kram Carolina Sins (GUC 94-97)

my sa...

Hej Carolina! Vad kul... självklart ska jag titta in hos dig!