lördag, oktober 13

testing, testing... one, two...


Jahaja, då ska det här förhoppningsvis fungera? Och om det funkar så ska jag dansa krigsdans eller kanske snarare bloggdans. Jag lovar.

Teknik var det ja. Jag anser mig på många plan vara rätt smart. På vissa andra plan har jag en hel del att lära... men, så var det det här med tekniska prylar. Jo, förvisso arbetar jag med avancerade grafiska datorprogram, jag till och med lär andra att använda dem! Men, ursäkta nu, är det en gummisnodd, japan eller handvev som driver runt eländet, ja, det skiter jag högaktningsfullt i. Faktiskt. Det ska bara funka liksom. Mina arbetskamrater (de flesta män) pratar lyriskt i timmar om prestanda, megabajtar, ramar, kardanaxlar och souroundljud.

Jag låtsas inte ens fatta längre.

3 kommentarer:

michanek sa...

Nu är du smart på bloggvis också! Välkommen, det ska bli ett nöje att få följa dig på detta sätt.

TORGNYSDOTTER sa...

snacka med snubbarna på ditt jobb så htmlar de säkert till din blogg så du får looken du alltid önskat! Bonne chance!

my sa...

Hej söta Ni!
Jo, jag tackar!
Känner jag mig själv rätt kommer bloggen att ändra utseende titt som tätt nu i början. Alla teckensnitt funkar inte på alla mallar.Och sådant är lite jobbigt tycker jag.