söndag, januari 11

affärsidé

Oj, det verkar som om det bara är jag som gillar att lägga saker i lådor. Märka med fina lappar, bära ner i källaren, som förvisso redan är överfull, och att få struktur på eländet som skräpar och stör. Eller så är jag den enda som gillar att ta tag i konstiga saker och stoppa undan dem. I lådor. Med märkning.
     Jag har absolut inga problem med att slänga saker. Det är faktiskt så att det är svårare att börja... än att sluta. Släng skiten! 
    På kommentarerna i det tidigare inlägget verkar det som om jag skulle kunna starta en hemorganisationsrörelse. Hm, det kanske jag ska?

3 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

mitt problem är ju, tyvärr, det motsatta - jag slänger ju allt. Det finns inget kvar att jobba med. Min prylskräck är sjuklig.

my sa...

Ja, men då så!
Det är mest på sorteringsfronten jag kommer till min rätt, hitta lösningar för att det i alla fall inte ska se så skräpigt ut

Anonym sa...

Du ser, My. Td har ingen glädje av dig, hon vill bara tävlas och jävlas.