måndag, januari 12

nästan som en ny fru.

Hon är inte speciellt gammal, men jag har aldrig riktigt kunnat förlika mig med henne. Konstig i sin form är hon, allt blir bara knöligt så fort någon suttit i hennes famn. Hård är hon också. Oskön att både skåda och ligga i. Hon tar dessutom inte emot fler än högst 4 personer åt gången. Rätt präktig skulle jag väl kunna kalla henne. Jag har verkligen gett henne en chans, hon har till och med fått nya kläder minst 7 gånger. Just nu är hon brun.
Simon hade henne med sig från sitt ungkarlsliv. Då var hon ny, och min sköna, rätt åldersstigna Nikkala fick flytta.

Nä, nu äntligen åker hon ut, mamsell Tomelilla från IKEA har gjort sitt!

Ha-ha för jag har köpt en ny madame som ska få trona hemma hos mig. Hon har både djup och plats för många.

Inga kommentarer: