söndag, juni 21

solkatt

5 kommentarer:

knas sa...

ååh, det ser mysigt ut..

min man har förstått att kolonikatten kommit för att stanna hela sommaren, och att jag inte tänker göra minsta lilla för att undvika att hon lägger sig i hammocken och hårar ner. Idag nämnde han att han kanske "ska testa det där med hyposensiblisering".

my sa...

Ja, ibland är det svårt att inte låta en bild slinka med i bloggen.
Hyposensiblisering har jag nu slagit upp :-) alltid kul att få ny kunskap. Det verkar ju t o m funka för vissa människor.

Beatrix Vnunk sa...

Men ååååh, vad fin han är!

my sa...

Jättefin, jag får akta mig så det inte blir en kattblogg.

knas sa...

Ja, det är inte det vanligaste ordet direkt, men intressant! Vi får väl se. Jag kanske borde ta lite mer hänsyn till min käre karl.. I helgen ska jag nog titta på nya dynor till hammocken, som vi människor kan sitta på. När vi sen går hem, kan ju katten få tillbaka sina håriga gamla dynor.. :)