tisdag, november 18

små bra saker

Jag hann till jobbet innan himlen öppnade sig.

4 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

nämnen!? Regnar det i den onda staden? Nu fåru ju sluta med det där positiva. Det är råjobbit för oss som kämpar med att hålla humöret nere.

my sa...

Det snöade också...
Det är av någon märklig anledning roligare att läsa och skriva om deppgrejer. Fråga om två veckor så ska jag försöka se det från den negativa sidan igen.

Anonym sa...

Du skrev att du skulle tänka en snäll tanke om någon annan varje dag. Jag skulle vilja anmäla intresse. Min ohövliga sida blir allmer omaskerad, jag behöver någon som välsignar mig. Och när du nu ändå är i snälltankestadiet tänkte jag passa på. Win-win situation liksom.

my sa...

Självklart win-win... du är en pärla att dricka win med också :-)