onsdag, november 12

tapetat


Som sagt, bara att köpa lite nya handdukar och en schysst matta. Kanske några handtag att öppna med också. Jag måste dessutom köpa ny toaborste, den jag har är röd, det funkar icke.
Helst borde alla ha välmatchade tandborstar också. Vi får väl se var det slutar. Jo, Simon tyckte det blev snyggt. Han frågade om han inte kunde få ställa in en turkos Tintinbil från sin samling uppe i ett skåp... nja, jag vet faktiskt inte. Han har ju redan fått en musikanläggning som tar plats. Tycker nog inte riktigt att min tapet uppväger den. Vi har även en hall...

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

skitsnyggt!

Jag söker kroniskt efter svarta tandborstar. Skitsvårt att få tag i. I alla fall av kvalle.

Simon verkar ju inte klok. Man kan ju inte ha bilar i badrum. Skicka ner honom i källaren för lite hångel, vettja.

my sa...

Jag tänkte tvätta, och sedan hångla den på söndag. Simon jobbar kväll/natt och kommer hem till nyhånglad säng. Vissa har det bra.